marți, 10 noiembrie 2009

Tupeu de... sofer

Acum cateva zile mi-sa dat sa aud o intamplare care cu greu imi vine sa o accept si azi :)) nu stiu daca din cauza ca ma enerveaza sau daca e funny, e..ciudata, mai ales cand este implicat un cocalar, un Q7 si cativa studenti :)).

Povestea suna cam asa: 2 colegi de-ai mei aflandu-se in drum spre scoala au trebuit sa se limpeasca (la propriu) de masinile parcate de pe o strada pt ca un DISTINS DOMN cu o limuzina Q7 sa poata trece, poate ca era o intamplare normala daca mai tarziu acel DOMN nu cobora din masina si nu ii lua la rost pe respectivii colegi ca ce cautau ei pe strada pe care umbla el cu Q7. CE TUPEU BHA! SA MERGETI ASA ASIUREA PE STRADA, SA NU VA UITAI DACA TRECE CINEVA CU MASINA?!?!CE-I ASTA, NU VA E RUSINE??

Pai cum pana mea bre... dupa ce ca masinile sunt parcate pe trotuar si nu ai pe unde merge , sa am eu grija sa ma feresc de masina ta? Masina care este proiectata ca un SUV si NU pentru oras?? Bine ca acei colegi ai mei nu i-au zgariat cumva cromul de pe jenti cu nasturii lor de la pantaloni ca dracu ii lua :)) .Cum frate sa se intample asa ceva? Si sa te iei de saracii copchii ca au tupeu sa mearga pe aceeasi strada ca si bengosu de tine??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu