sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Absent nemotivat

Mai nou a venit si vremea sarbatorilor, momente de fericire alaturi de familie, prieteni, rude, prostii de genul, oriunde dar numai in Romania nu. Recent "criza" economica a daramat si mai mult spritul deja posomorat al romanului de rand, iar in vremea sarbatorilor de iarna tot mai multi cad in depresie din diferite motive. Eu nu, inca :D dar mai este timp, am trecut in luna decembrie printr-o faza mai dificila a vietii si am absentat de la blogging pentru a imi pune gandurile in ordine, acuma, sunt mai debusolat ca niciodata, ca mahmureala de dupa anul nou :)) dar am planuri mari, si ... sper sa va povestesc candva de ele, mai ales de excursiile speciale, planuite la munte, voi posta cu lux de amanunte despre ce se va intampla acolo. Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu