duminică, 3 ianuarie 2010

Copilaria noastra

Cine mai tine minte desenele animate de pe cartoon network in anii 90'?
Alea da desene! Si amuzante dar si serioase, de copil am invatat ceva din ele, intr-un fel m-au educat. Primul lucru care l-am invatat a fost limba engleza... pentru ca atunci nu erau titrate, subtitrate sau alte prostii si culmea ca am invatat destul de repede, din cauza lor am avut privilegiul de a sti engleza de mic copil, chiar de la 4 ani. Altceva ce am invatat din ele a fost cinstea, onestitatea, dreptatea, sa lupt pentru bine si desigur, respect pentru oameni :)) stiu ca suna ca un cliseu dar astea erau desenele vremii, in plus, foarte multe seriale erau si\sau despre tehnologie avansata, extrateresta etc. Ma bucur ca va pot aduce o parte mica din acele desene inapoi in inimile voastre . Si inca ceva, soundtrack-ul unelor desene este absolut bestial, asa ceva nu mai intalnesti astazi! Enjoy!


2 comentarii:

  1. Ah, da pai Hanna and Barbera sunt parintii lui Tom si Jerry, iar Yogi Bear un serial reusit.
    Fine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Swat Cats :D vai de capul meu! Alea DA desene!

    RăspundețiȘtergere